BEDRE OPPFØLGING I SMALL GROUP

Trening sammen med andre gir en annen dimensjon enn å trene alene. Det er også en billigere løsning. Trigo tilbyr gruppetrening for ulike målgrupper og strekker oss langt for å gi god individuell oppfølging. Sentralt hos oss er slyngetrening, hvor du kan avlaste eller belaste etter behov slik at treningen blir effektiv.


Hvorfor skal du velge oss?

Når du vil ha veiledning og støtte også i gruppetimer
Når du ønsker å trene i mindre, tilpassede grupper
Når du vil trene effektivt og ha mer igjen for innsatsen
Når du vil trene i trygge omgivelser med noen du kjenner 

MEDICAL FITNESS

Dette er grunntreningen som de fleste vil dra nytte av. Med relativt tett oppfølging lærer du å trene på en trygg måte og får de utfordringene du trenger for å nå dine mål, enten det er å bli kvitt vondter, bedre helsen, ta av noen kilo eller fungere bedre i hverdagen.

Vi kombinerer vår kompetanse innen fysioterapi og idrett på høyt nivå til å lage en effektiv, sikker og gøy treningstime. Hovedfokus vil være på styrke, kroppskontroll og bevegelsesglede. Selvfølgelig utfordrer vi også mentalt.

Varighet: 55 min

Maks antall: 12 personer


Mandager kl 1000 - 1100 

Mandager kl 1930 - 2030 (Kokstad)

Onsdager kl 1530 - 1630 

Torsdager kl 1900 - 2000 

AKTIVT LIV – SENIORTRENING

Du får 60 minutter inspirerende og effektiv trening med fokus på styrke, balanse og kroppsbevissthet. Spesielt viktig er balanse og styrke i beina så du fungerer godt fysisk.

Ved bruk av slyngetrening og annen trening tilpasser vi belastningen etter behov.  Smerter og svakheter er dermed ingen begrensning. I tillegg stimulerer vi med mental bevisstgjøring og avslutter økten med kaffe/vann og mulighet for en prat.

Varighet: 55 min

Maks antall: 12 personer


Torsdager kl 1100 - 1200 

ENERGISK

Dette er trening som hjelper deg til å tåle mer, ikke bare på trening, men også i hverdagen. Gruppetimen utfordrer styrke, utholdenhet, balanse, koordinasjon og stabilitet og er dermed ypperlig også for deg som vil prestere bedre på sykkelen, i skiløypa eller på golfbanen..

Med veiledning og tilbakemelding underveis i treningen ønsker vi at alle skal mestre øvelsene. Timen er leken, energifrisk og effektiv. Den har høy intensitet og full av action.

Varighet: 55 min

Maks antall: 12 personer